Opening van het seizoen 2021-2022

www.kolping.nl
Op zaterdag 11 september was het zo ver, de opening van het seizoen 2021-2022.

Om 13.00 uur liep de Ontmoetingskerk rustig vol. Ruim 50 leden waren er aanwezig toen de misviering startte.

Waar een deur sluit gaat een andere open

Het thema was er een die past bij de situatie waar we nu in zitten. Je moet eerst een deur sluiten zodat een andere deur open gaat. Door onze verhuizing is dit natuurlijk heel letterlijk ook zo te bekijken. De pater vroeg de leden dan ook om de deur echt te sluiten, zodat de andere wijd open kon.

Nieuw lid

Na de koffie met een lekkere appelflap en een moment om wat met elkaar bij te kletsen, werd het nieuwe lid verwelkomt in de Kolpingvereniging.

Jubilarissen

Ook de jubilarissen werder gehuldigd. An Roelofs werd voor haar 25 jaar lidmaatschap gehuldigd. Annemie Saleming werd voor haar 50 jaar lidmaatschap in het zonnetje gezet. En om de oplopende trap compleet te maken hadden we ook iemand die al 75 jaar lid was. Jan Delmee kreeg hiervoor een kolpingspeldje met daarop een briljantje.

Niet zoals we gewend zijn

Helaas was het Opening seizoen niet zoals we het gewend zijn, het programma was korter dan anders. En ook het drankje en hapje dat we gewend zijn erbij te hebben was nu door de Corona-maatregelen niet mogelijk.

Mooie start

Maar met een mooi gevulde kerkzaal mogen we toch terugkijken op een mooi opening van het seizoen. Hopelijk de start van een seizoen waar we weer een aantal van onze gebruikelijke activiteiten kunnen gaan doen.

Hopelijk zien we elkaar snel weer!

Geen nieuwsberichten gevonden